петак, 31. октобар 2014.

Branka Popović: Čistim svoj život & Crab Apple


Čistim svoj život & Crab Apple



Crab Apple (Divlja jabuka)

   Ovo je preparat koji čisti, sve (i mentalno i fizički) što Vam se ne sviđa na Vama, u Vama i oko Vas. Zbog detoksikacije je dodat kao sastojak Rescue cream-a. 

   Osobama u Crab Apple stanju može da se ne dopada sopstveni izgled ("Pogledaj ovu bubuljicu, sad ne mogu ni iz kuće da izađem", "Odvratno izgledam".), a mogu i osećati odvratnost prema uobičajenim telesnim funkcijama, kao što su jedenje i izlučivanje. Obavezna urednost, čistoća i pranje ruku, takođe su tipične osobine Crab Apple osoba (opsesivno-kompulzivni sindrom), a pravi Crab Apple tip, na primer, nije u stanju da sedi mirno sve dok ne ispravi sliku na zidu. Neke od rečenica su: "Moram sve tačno da odradim inače nisam načisto sam sa sobom", "Sve sitnice se moraju uklapati, inače postajem nervozan".
   



   Važno je preorijentisati pažnju sa sitnica na one bitne životne stvari i pri tome prihvatiti sebe kao deo velike celine. Priroda stalno prolazi kroz procese čišćenja i uspostavljanja reda, koji se u manjoj meri odvijaju u svakom čoveku. Osoba treba samo da veruje unutrašnjim instiktima i da ih sledi. 

  

   Bezuslovno prihvatanje sebe i visoka tolerancija na frustraciju su dva preduslova mentalnog zdravlja!!!

   
   Crab apple je prirodni čistač, on otklanja osećaj zaprljanosti i vraća osećaj zdrave čistoće.
   
   Tako ga i zovu, “Cvet čistoće” jer vodi od prinudnog reda ka unutrašnjem redu.

  
  
   
   

   Obrasci ponašanja koji oslikavaju negativno stanje Crab apple-a:
  • Svesni ste svoje mentalne i emocionalne higijene.
  • Osećate da treba da očistite sebe od nečistih misli.
  • Teško vam je da pustite da stvari budu onakve kakve jesu kada nisu savršene.
  • Odlična ste “domaćica” – uvek sve mora da bude na svom mestu; zbog toga vaše okruženje deluje dosta sterilno.
  • Imate intenzivnu, čak fobičnu, reakciju na sve forme prašine, na insekte, bakterije i slično.
  • Plašite se pokvarene hrane, prljavih toaleta, pogrešnih recepata, zagađenosti okoline itd.
   Crab apple je za one koji osećaju da “nešto” u vezi njih nije dovoljno čisto. Često to bude očigledno nevažna stvar. Ali se dešava da to bude i ozbiljnija bolest ili druga ozbiljnija situacija koju ovakve osobe ignorišu, jer im je pažnja usmerena na detalje. 
   U obe varijante one su nestrpljive da se oslobode te jedne određene stvari, da očiste to što im najviše zaokuplja um i koje im se čini tako važnim da mora da bude “izlečeno”, odmah naravno. A ako lečenje ne uspe, budu potištene.
   Usled ožiljaka mentalne i emotivne prirode (povrede i uvrede) takve osobe se osećaju zaprljano. One veruju da je u njih ušao neki otrov koji mora da se izbaci napolje.
   Crab Apple – da prihvatite sebe i svoje telo ! Da red i čistoća budu i ostanu u okvirima praktičnosti, a da ne budu sami po sebi cilj... Da se fokus prebaci na bitne stvari u životu !

*Hm, ovaj post svakako deluje urednije nego moji prethodni postovi. Izgleda da je vreme za Crab Apple i za urednicu bloga...
  

Čistim Svoj Život - Arsen Dedić


Čistim svoj život, kroz prozor, ormar stari
čistim svoj prostor od nepotrebnih stvari



Gdje li sam ih kupio?

Gdje sam ih sakupio?



Čistim svoj život, petkom odvoze smeće

kada se nada budi, i kad je blago veče



Gdje li sam ih kupio?

Gdje sam ih sakupio?



Čistim svoj život od onih šupljih ljudi,

kojima vjetar huji kroz glave i kroz grudi.



Gdje li sam ih kupio?

Gdje sam ih sakupio?



Čistim svoj život, da spasim dok je vrijeme,

malu jutarnju nježnost i gorko noćno sjeme



Gdje li sam ih kupio?

Gdje sam ih sakupio?



Čistim svoj život od prividnog svijeta,

od ljubavi bez traga, od jeftinih predmeta



Gdje li sam ih kupio?

Gdje sam ih sakupio?



Čistim svoj život, to hrđa je i tmina,

i osta'ću bez ičeg al' bolja je tišina...


Нема коментара:

Постави коментар