недеља, 17. април 2016.

Energetski nivo 30: Krivica

Krivica tako uobičajeno korišćena u našem društvu za manipulaciju i kažnjavanje, manifestuje se kroz raznolikost ekspresija kao što su kajanje, samogrdnja, mazohizam i čitavu lestvicu simptoma požrtvovanja. Nesvesna krivica rezultuje u psihosomatskim bolestima, sklonostima ka nezgodama i suicidalnog ponašanja. Mnogi ljudi se naporno bore kroz čitav život, dok drugi pokušavaju očajnički da pobegnu kroz amoralnost negirajući krivicu sveukupno.
Dominacija krivice daje preokupiranost "grehom", neopraštajućim emotivnim stavom često se eksploatiše u demagogiji religije, koja se koristi za prinudu i kontrolu. Takvi trgovci "grehom/spasenjem", opsednuti kaznom se verovatno ili otvoreno izražavaju kroz svoju krivicu ili je projektuju na druge.
Supkulture ispoljavajući devijaciju u samobičevanju, često manifestuju druge odomaćene forme nasilja kao što je javno ritualno ubijanje životinja. Krivica izaziva bes i ubijanje je često njeno izražavanje. Temeljna kazna je primer kako ubijanje nagrađuje populaciju vođenu krivicom. Naše neoprastajuće američko društvo na primer, stavlja na stub srama u medijima i novinama svaku žrtvu i meri kažnjavanje koje nikada nije pokazalo da ima zadržavajuću i ispravljajuću vrednost.

Energetski nivo - 30
Bog se vidi kao - Osvetoljubiv
Život se vidi kao - Zlo
Emocija - Okrivljavanje
Proces - Destrukcija
(iz Mape svesnosti)

Odlomak iz knjige- David R. Hawkins: Power vs. Force, an Anatomy of Consciousness,


Energy Level 30: Guilt 

Guilt, so commonly used in our society to manipulate and punish, manifests itself in a variety of expressions, such as remorse, self-recrimination, masochism, and the whole gamut of symptoms of victimhood. Unconscious Guilt results in psychosomatic disease, accident-proneness, and suicidal behaviors. Many people struggle with Guilt their entire lives, while others desperately attempt escape by amorally denying Guilt altogether. 
Guilt-domination results in a preoccupation with “sin,” an unforgiving emotional attitude frequently exploited by religious demagogues, who use it for coercion and control. Such “sin-and-salvation” merchants, obsessed with  punishment, are likely either acting out their own guilt, or projecting it on to others. 
Subcultures displaying the aberration of self-flagellation often manifest other endemic forms of cruelty, such as the public, ritual killing of humans or animals. Guilt provokes rage, and killing frequently is its expression. Capital punishment is an example of how killing gratifies a Guilt-ridden populace. Our unforgiving American society, for instance, pillories its victims in the press and metes out punishments that have never been demonstrated to have any deterrent or corrective effect.

Нема коментара:

Постави коментар