понедељак, 14. март 2016.

Vladeta Jerotić: O monogamnoj ljubavi

Mišljenja sam da kada čovek stvarno voli svog bračnog druga ( kada zaljubljenost pređe u ljubav ) on je prirodno monogaman, čak iako je ljudska priroda ( pala priroda? ) poligamna. Čovek koji ne ume da voli ( bilo iz kog razloga, a ovi su brojni ) biće sklon promiskuitetu i tako će lažno potvrditi da su i muškarac i žena poligamni.
Vladeta Jerotić





Svojevremeno sam upoznala čoveka koji mi je rekao: "Otkad sam naučio da volim, ja više ne mogu da se zaljubim." Nije mi bilo jasno i nisam mu sasvim ni poverovala. Bila sam mnogo mlađa nego što sam sada. Sada, ima tome već neko vreme, znam šta je rekao.
Gordana Jujić

Izvor: 
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=614574091956212&id=267154316698193
smile emoticon

Нема коментара:

Постави коментар